dimecres, 26 de juny del 2013

COMIAT

Com ja sabeu molts de vosaltres,  el curs vinent canvio d'institut. 
Deixo l'Institut Ramon de la Torre per a anar més a prop de casa.

He passat 12 anys en aquest institut  i tot i què en aquest anys hi ha hagut de tot me'n vaig amb una maleta plena d'excel·lents vivències professionals i personals que recordaré sempre.

A tots i totes els que heu sigut els meus alumnes i que heu visitat aquest bloc, moltes gràcies per la vostra actitud sempre correcte a les meves classes, per les vostres ganes d'aprendre, d'experimentar i de passar-ho bé al laboratori ; i moltes més gràcies per l'estimació, respecte  i apreci que sempre m'heu fet sentir.

Em considero una persona afortunada per poder fer la feina que m'agrada, "ensenyar ciències"  i tots i totes vosaltres heu fet dia a dia que això hagi estat possible.

Espero que seguiu visitant el bloc i que us sigui d'utilitat.

Molta sort a tots i totes !!!





 
A partir de setembre estaré a l'Institut Roseta Mauri de Reus.


Us trobaré a faltar. 

Bones Vacances !!!

Us deixo algunes de les fotos de les pràctiques d'aquest últim curs.


FINS SEMPRE !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada